مدرسة ال ايوب الابتدائية بالعريش
مرحباً زائرنا العزيز ان لم تكن تساهم فلما لا تشارك و لو برد
سجل وشارك
مدير المنتدي Ay- Go

مدرسة ال ايوب الابتدائية بالعريش

ثقافي - تعليمي - ترفيهي

الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 

عايزنا نرجع زى زمان قول للزمان ارجع يا زمان ... خاص بى اطفال الثمنينيات فقط

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
هيثم رستم

مُساهمةموضوع: عايزنا نرجع زى زمان قول للزمان ارجع يا زمان ... خاص بى اطفال الثمنينيات فقط   الجمعة نوفمبر 05, 2010 8:14 pm

انا حابب افكر الناس اللى مواليد التمنينات بحاجات عشنا معها وحبنها وكرهنا نفسنا لما كبرنا وعرفنا اننا بنتفرج على الحاجات ديه

فاكر برنامج ناموستى بتاع ماما ساميه جزمتى قصدى شرابى
[
img]http://4.bp.blogspot.com/_vqQrR9iOPxs/S7-egup4abI/AAAAAAAACXQ/r312EiL9xZA/s320/%D9%85%D8%A7%D9%85%D8%A7+%D8%B3%D8%A7%D9%85%D9%8A%D8%A9.jpg[/img]

وتقول فى مثل شعبى معروف يا اولا المطضر يعمل ايه وتفضل تلف على العرائس وفى الاخر يطلع واحد لابس بلوفر معفن وشعره منكوش ويقلها يركب تاكسى يا ماما ساميه ترود عليه وتقوله ساميه واحمد (ثانيه واحده)

ولا اغنية ابريق الشاى

لسيد الملاح اغنيه مستفزه جدا انا انا ابريق الشاى ايدى كده بوزى كده اصب الشاى وارجع كده ياراجل بلاش قرف طب ليه مقولش انا انا ازازة البيبسى صاروخ كده وطويله كده افور كده وعنيك تحمر كده

نيجى بقا لى البرنامج العظيم بتاع ماما نجوى و بقلظ ايه البرنامج التافه ده

انا راضى ذمتكوا الصوره ديه تعبر عن برنامج اطفال اتفرجوا على برامج بره بتاعت العرائس زى مامبيت شو حاجه تفرح مش بقلظ فتره زمنيه لازم تتمحى من حياتنا

ندخل على الكارتون نبدا بكابتن ماجد ارهنكوا انه كلوا فرح قووى كابتن ماجد عاد اليكم من جديد

سؤال حد يعرف الملعب اللى بيلعبوا فيه كام كيلو لو عرفت اتصل ببسام او وليد ؟؟
تانى حاجه الكوره البلاستيك اللى بيلعبوا بيها اللى بطير نص فدان وبتنزل فى الجول ولا الاخوان شوقى يا سيدى بيطلع فوق العارضه وبيحطها فى الجول اركب الهوا
وبسام الله يكرموا اللى يشوط شوطه من كوم الشقافه يوصلها القللى والحلقه تخلص والشوطه لسه موصلتش تفضل مستني لتاني يوم وتشوف الشوطه جون ولا لأ
حد فاكر مازنجر وماهر والحوامه ربنا يعفينا من الكارتون المدبلج علشان انا جالى المراره

الحلقه بتخلص بزرار واحد عاصفة الصحراء مكان من الاول ولا افروديت الله يكرمها تدخل فى الخناقه الاول تاخد قلمين على وشها وتوقع على لارض (ايه اللى دخل النسوان فى خناقات الرجاله)

يا سيدى على كارتون باباى

الراجل يضرب السبانخ من هنا يتحول زى الرجل الاخضر وهوبا يموت الوحوش عقبال لما زيتونه تكون عملت الارز بالشعريه حاجه بجد تجيب المغص

ندخل على الاعلانات

طبعا بلا منازع يتصدر البان السحرى

والجمل الشهيره لوعايز لون اخضر تعمل ايه يبقا كل ازرق على احمر ولو عايز لون بمبا تعمل ايه حط فسكوزى على فرانى انا فضلت متابع الاعلان امووت واعرف اللون الاسود بيعملوه ازاى

ندخل على اعلان ريرى

يا جدعان اللى كتب اغنية الاعلان ده لازم ياخد اوسكار هتلنا ريرى هتلنا ريري هتلنا منه باكو واتنين والصلاه على الزين الصلاه على الزين كانت الاغنيه ناقصه عم حسين بجد اعلان قاتل عامل زى اعلان ريد يتوغل وينتشر ويركنها ببطن رجله الايمن وتيجى فى العارضه !!!!

اخر حاجه ارهنك انك اشتريت اميجو اللى بينور صح

اهو المفروض بقا يعملوه دلوقتى بدل ما ازمة الكهرباء اللى ماشيه فى البلد بجد اللى فكر فى الفكره ديه شخص كان بيبص لى قدام !!!!

فى النهايه بعد ما قريت الموضوع ده قوم نفض التراب اللى عليك وردد الجمله الشهيره

قطتى الصغيره حلوه بس خنيقه نطت حته نطه وقعت رجل الكنبه اخص عليكى يا كلبه

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

عايزنا نرجع زى زمان قول للزمان ارجع يا زمان ... خاص بى اطفال الثمنينيات فقط
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1